Tuesday 21 April 2009

Dissertation DONE! and vulgarities =p

Forgot to update about my dissertation. I finally handed it in!!! Wooooot! I THINK I over did it =p I went to loads of shops just to find a deck of playing cards and finally found one for 89pence. The cheapest. Sadly, I had to cut it...it didn't get to fulfill its purpose of being a deck of playing cards. Wtf am I talking? No idea!
Tah-da!
Taaa-daaa~
Yea, I did four sets. Two to hand in, one for my own keeping and another one for my supervisor...she muka tebally asked me for a copy =.=
The last one is actually the back of the booklet, I looted couple of empty lottery tickets from Tesco. LOL!
And I went hunting for this damn thing for few days!
They sell duck tapes here in HUGE rolls so I figured it's no point for me to get one huge roll for such little usage. Hence, I got carpet tapes instead. No, I don't know what it is for or how you use it but it is similar to duck tape only thinner and it comes in silver! Woot! Match my cover page!
Only 3hours to handing in deadline and I haven't 'bind' my work. Bought the tape and borrowed a lecturer's scissors (because I forgot to bring mine!) and went in to an empty lecture hall. Spooky doh!
Taaaahhh-Daaaahhh~
Completed it but could see those ugly stapler bumps =.=
The balance of this post is only for those who can take vulgarity. Totally 18 and above only! Parents, please make sure your under 18 kids are not stalking my blog! (perasan sekali!) Of course only for those who understands it...no translation services =)
Some people are fucked up! They don't fucking learn! Sorry for my vulgarity but mader fucking assholes, mana fucking otak kamu! Belajar hampir tiap-tiap malam dengan kawan kamu di dapur masa makan malam kami sudah cukup mengannoyingkan (sebab saya tidak boleh masak dengan aman kerana dia tutup tingkap dan saya tak boleh buka ventilator sebab dia tengah berbincang dengan kawan dia jadi saya rasa tak senang 'mengacau' dia)! Dua malam lalu, dia boleh bawak seluruh kaum otakless-perokoks dia ke dalam dapur dan buat bising seperti di pasar lelong! Ini bukan kali pertama tetapi kali ini sudah melepasi tahap maksima kesabaran aku! Cakap sahaja saya tidak kisah tetapi mereka ketawa macam hyena terhidu laughing gas dan mula buat suara2 seperti monyet tengah menarik perhatian monyet-betina! Adding salt to the wound, masa itu adalah pukul 4pagi! Macauhai! Dah la tiap2 malam aku tidur lewat buat kerja aku dan malam itu aku tidur awal sebab penat, aku dapat layanan ini!

You have no idea but saya hampir nak keluar dengan muka merah cili padi aku dan jerit seperti seorang pesakit mental yang terikat pada katil! Untuk mengelak ketidak selesaan pada masa hadapan, saya cuba sabar dan tidur balik seperti last time sehingga mereka balik. This time, bukan sahaja terhidu laughing gas tetapi buntut mereka terlekat pada kerusi juga! Saya dengan mata tersepet aku, cuba cari nombor telefon pejabat sekuriti rumah kediaman aku dan aku kata..."Hello...ini flat ---. Ada orang dalam dapur buat banyak bising dan sekarang adalah 4pagi! Saya tidak boleh tidur!". Saya rasa dia boleh dengar suara ganas aku dan dia kata dia akan periksa. Dengan gembiranya, 10minit kemudian pintu flat aku buka dan aku dengar suara sekuriti itu tetapi tidak jelas akan kata-katanya.
Saya hanya dengar "...ada orang nak tidur........" dan apabila sekuriti itu buka pintu dapur, bau rokok yang mengcekik meresap dalam bilik aku (my room is furthest away from the kitchen!!!)! Masa itu, aku betul2 menyumpah maklumat itu! Pagi keesokan saya masuk dapur dan saya boleh rasa lungs aku tukar warna hitam hanya dengan beberapa nafas. Saya noticed tingap itu tertutup dan saya jumpa...
...beberapa batang rokok dan kotak rokok dengan sisa2 rokok.
Kepala otak kamu terhentam dinding ke?! Dah la kita diberi amaran untuk jangan merokok di tempat awam (terutamanya dapur) tetapi boleh merokok di bilik sendiri jikalau nafsu rokok terlalu overwhelming. Ching Yee's ex-flat kitchen got burnt down because her flatmate threw a cigarette bud in the kitchen dustbin. Apparently dengan the absense of an otak, you still could masuk University!!! Woot! So you orang dengan otak, you should have a great confidence of your ability in your course works because you have an otak! Kini dia tengah blasting musik dia dengan speaker sebesar buntut aku (buntut dia terlalu kecil) inconsiderately! Hello, exam tomorrow la fucker! Shut the fuck up please! Yes, I did not censor this post because I have heat (as in anger)! LOL! Wish me luck people! Thankyouverymuch!

No comments: